جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه پیام نور تفرش برگزار شد

پایگاه خبری هدهد تفرش:

جشن ازدواج دانشجویی به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان در دانشگاه پیام نور تفرش برگزار شد.

خبرگزاری فارس: جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه پیام نور تفرش برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از خبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز بعد از نماز ظهر و عصر جشن ازدواج دانشجویی با حضور جمعی از زوج‌های سال‌های گذشته به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور تفرش برگزار شد.

این مراسم با حضور رئیس دفتر امام جمعه شهرستان ریاست، معاونت، اساتید و کارکنان و جمعی از دانشجویان در سالن اجتماعات با تجلیل از زوج‌های جوان دانشجوی این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دفتر امام جمعه شهرستان تفرش ضمن تاکید بهداشت اسلامی که همان بهداشت روح که با ازدواج آسان نیز به وجود می‌آید، گفت: به منظور تداوم و ایجاد یک زندگی با بنیان پایدار، پاک و با آرامش باید به مسائل شرعی و درآمد حلال توجه داشت چرا که این روش تاثیر به سزایی در ادامه زندگی نیز خواهد داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین بوری اظهار داشت: توکل به خدا و توجه خاص برای جلب رضایت پروردگار بسیار مهم بوده و چنانچه قدم‌های اولیه با این هدف بزرگ آغاز شود بسیاری از مشکلات همچون فخر فروشی، تجملات و هزاران مشکلات دیگر که پیش روی هر جوانی در ابتدای یک زندگی تجملاتی می‌باشد از بین خواهد رفت و این امر جلب رضایت انسان‌ها و اطرافیان را نیز به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: فخر فروشی‌ها و زیاده‌خواهی در زندگی یکی از ضربه‌های بزرگ و یکی از موانع ازدواج آسان در بین جوانان امروزی است.

رئیس دفتر امام جمعه شهرستان تفرش تصریح کرد: برای مشکلات مالی و بیکاری هرگز ازدواج خود را به تاخیر نیندازید چرا که خدا کسی را که ازدواج کند از فضل خودش غنی می‌سازد و در روایتی نیز داریم که امام جعفر صادق(ع) می‌فرمایند؛ کسی که ازدواج را ترک کند از ترس مسائل مالی به خدای خود بدبین است.

در پایان این مراسم به زوج‌های دانشجو هدایایی به رسم یادبود و موفقیت در امر ازدواج و شروع یک زندگی مشترک و با آرامش تقدیم شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:8 | نویسنده : میثم اله وردی |